Vés al contingut

lluisbassat

 

El 17 i 18 d’abril l’Aula de Cinema de la Universitat ha acollit la tercera edició de les Jornades de Màrqueting i Comunicació Empresarial de la UVic-UCC. Durant dos dies, les jornades, que també s’han pogut seguir per streaming, han connectat el món professional amb l’acadèmic i han mostrat les tendències del sector. Experts de primera línia hi han presentat les seves aportacions en quatre ponències, davant de més de 150 persones, entre professionals, estudiants i docents.

En un entorn competitiu i globalitzat com l’actual, el màrqueting i la comunicació empresarial esdevenen eines importants per al creixement i l’èxit de les empreses. Amb la intenció de contribuir al desenvolupament en aquest àmbit i d’aportar-hi coneixement, la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) ha creat la Càtedra Lluís Bassat de Màrqueting i Comunicació Empresarial, que aquest curs ha començat a desplegar les primeres accions. La càtedra compta amb la implicació de Lluís Bassat Coen, fundador de Bassat Ogilvy i doctor honoris causa de la UVic-UCC.

Sota la direcció de Santiago Jordán Ávila i estretament vinculada a la Facultat d’Empresa i Comunicació (FEC) i al grau en Màrqueting i Comunicació Empresarial de la UVic-UCC, la Càtedra “busca esdevenir un referent d’excel·lència pel que fa a la investigació, la formació i la difusió en aquest àmbit”, com assenyala Josep Burgaya, degà de la FEC. La implicació de Bassat en el projecte, suposa “comptar amb un dels professionals en màrqueting i publicitat de més prestigi a Espanya i al món, reconegut com un gran expert en la gestió i creació de grans marques, a través de la creativitat publicitària”, en paraules de Jordán.

Subscriu-te a lluisbassat