Vés al contingut

Acte de celebració del 10è aniversari de l'acord federatiu a Manresa

Esdeveniment

Per celebrar el 10è aniversari de l’acord federatiu, s'ha programat un esdeveniment a Manresa, el divendres 2 de febrer (11.30 h), a la Sala d’Actes de la FUBages (edifici FUB1). El presidirà el conseller de Recerca i Universitats, Joaquim Nadal i Farreras, que prèviament visitarà algunes instal·lacions del Campus UManresa. L’acte, titulat “L’aportació de les universitats territorials al país: el paper de la UVic-UCC i els seus campus de Vic i Manresa”, inclourà també les intervencions de l’alcalde de Manresa, Marc Aloy i Guàrdia; de l’alcalde de Vic, Albert Castells, i del rector de la UVic-UCC, Josep Eladi Baños.

Imatge
La UVic-UCC celebra 10 anys de l’acord federatiu amb el qual s’ha equiparat a la resta d’universitats territorials de Catalunya

A la foto, Antoni Llobet, director general de la FUBages i Jordi Baiget, director general de la FUBalmes, en la roda de premsa que es va fer a UManresa