Jordi Gili parla de com aplicar la IA als processos de vendes en el primer Growth Mornings de l’Escola de Postgrau

L’acte, organitzat per l’Escola de Postgrau de la UVic, connecta amb el nou programa en Direcció Comercial i de Vendes que imparteixen conjuntament la UVic i EADA, una activitat formativa que posa el focus en el disseny i la gestió d’un pla comercial de vendes i de la qual el mateix Jordi Gili és professor. Després de la ponència, que ha comptat amb diversos parèntesis musicals a càrrec de Raimon Galve, ha tingut lloc un torn obert de preguntes. El primer Growth Mornings ha acabat amb una petita activitat de networking que, amb el nom de The Growth Garden, buscava fomentar l’establiment de contactes entre les persones assistents.

Growth Mornig

El Growth, l’esdeveniment orientat al creixement humà i transversal de les empreses que la UVic celebra anualment, creix amb l’organització d’una sèrie de píndoles formatives matinals, de curta durada, que li donaran continuïtat al llarg de l’any. Aquest dijous al matí ha tingut lloc la primera, a la Sala de Cinema – Aula Mercè Torrents de la UVic-UCC, en la qual han participat prop d’un centenar de persones. La sessió ha tingut com a eix central una ponència de Jordi Gili, expert en Social Selling i Digital Sales Transformation, que ha parlat sobre l’ús de la intel·ligència artificial (IA) aplicada al procés de venda de les empreses.

Les conferències dels Growth Mornings s’estructuren a partir d’un format propi, que es basa en la teoria socràtica i “parteix de preguntes per desafiar i posar en dubte les creences i arribar a un coneixement més profund de la matèria a abordar”, ha explicat la presentadora de l’acte, la periodista i graduada de la UVic Laura Centelles. Amb aquest plantejament com a punt de sortida, Jordi Gili ha explicat per què la intel·ligència artificial és una oportunitat real per als departaments i els processos de venda.