Vés al contingut

Maria Perramon: "La necessitat de comunicació entre éssers humans i d’acostar cultures continuarà existint; el que canviarà són les eines"

Notícia

Imatge
Maria Perramon

Maria Perramon és professora agregada del Departament de Traducció, Interpretació i Llengües Aplicades de la UVic-UCC, on imparteix docència en assignatures d’interpretació al grau en Traducció, Interpretació i Llengües Aplicades, del qual és codirectora acadèmica. Actualment, és també coordinadora del màster universitari en Traducció Especialitzada de la UVic-UCC. Llicenciada en Traducció i Interpretació per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), on va cursar també el Postgrau d'Intèrpret de Conferència Internacional, és intèrpret de conferències en actiu i membre de l’APTIC (Associació Professional de Traductors i Intèrprets de Catalunya). És autora de recursos i materials per a la docència en línia de la interpretació. Avui l'entrevistem perquè els estudis de Traducció i Interpretació de la UVic demà celebren que fan trenta anys.