Vés al contingut

S’inaugura el programa del postgrau en Transformació Digital de la UVic-UCC i EADA Business School

Notícia

L’Escola de Postgrau de la UVic va inaugurar, la setmana passada, el programa de postgrau en Transformació Digital, desenvolupat conjuntament entre EADA Business School i la UVic-UCC. A l’acte hi va intervenir Josep Burgaya, degà de la Facultat d’Empresa i Comunicació (FEC) de la UVic-UCC; Eduard Prats, coordinador de Polítiques Corporatives de la UVic-UCC i director de l’Escola de Postgrau de la UVic; Ramon Costa, director de l’edició del postgrau; Joan Ligorio, director del programa Generación Digital Pymes; i Òscar Beá, coordinador del primer mòdul i docent del postgrau.

Imatge
Presentació del programa de Postgrau en Transformació Digital

Josep Burgaya va destacar que la funció de la UVic-UCC serà acompanyar a tots els i les estudiants perquè puguin desenvolupar el projecte de digitalització de les seves empreses. Aquest acompanyament es durà a terme amb tutors, personal docent de la FEC, i permetrà als estudiants posar en pràctica els continguts treballats al curs.

Burgaya també va remarcar que la universitat veu aquest acompanyament “com una oportunitat per entendre millor els reptes i les necessitats de les empreses del territori i una possibilitat per contribuir al desenvolupament socioeconòmic del país”. En la benvinguda del programa es va fer palès el dinamisme que experimenta el territori i, en aquest context, el degà de la FEC va concloure la seva intervenció posant la universitat a disposició de les necessitats formatives que puguin sorgir.

Tot seguit va prendre la paraula Eduard Prats, director de Polítiques Corporatives de la UVic-UCC i director de l'Escola de Postgrau de la UVic. Ell va explicar que la transformació digital és un fet, “i no es tracta d'agafar-s'hi o no agafar-s'hi, sinó de com incorporar-la de la millor manera possible, de manera que no es temi a abraçar el canvi". Prats va valorar molt positivament l'inici d'aquest programa com una oportunitat de fer més xarxa al territori. En aquest sentit, va destacar la importància que té que el Consell Empresarial d’Osona i la delegació d’Osona de la Cambra de Comerç de Barcelona s'hagin sumat en el projecte. Prats va finalitzar la seva intervenció celebrant l’inici d’aquesta etapa de col·laboració amb EADA Business School, una escola de negocis de prestigi, present als rànquings més rellevants.

Conveni amb EADA Business School

El programa del postgrau en Transformació Digital s’ha posat en marxa en virtut d’un conveni de col·laboració que el 30 d’octubre de 2023 van signar la UVic-UCC i EADA Business School per formar un centenar de persones d’equips directius i responsables d’àrea de les petites i mitjanes empreses de Catalunya perquè puguin adquirir els coneixements i les habilitats necessàries per impulsar la transformació digital de la seva empresa. Aquest programa exemplifica l’interès que té la universitat per ajudar en el creixement de les empreses del territori. En aquest cas es fa mitjançant una formació no només teòrica sinó pensada per a ser aplicada de manera ràpida, amb un impacte immediat en dia a dia de les empreses. El programa està 100% subvencionat per fons Next Generation EU.

El postgrau consta de 150 hores lectives (una durada de 6-7 mesos) i titulació de l’escola. S’imparteix en format híbrid  -en línia (75%) i presencial (25%)- i en llengua catalana i castellana. Del postgrau se’n faran dues edicions al Campus Vic i dues al Campus Manresa de la UVic-UCC. Per accedir-hi cal que les persones pertanyin a empreses de 10 a 249 treballadors residents a Catalunya i s’hi poden inscriure un màxim de dues persones directives per empresa. Es pot consultar més informació en aquest enllaç.