Vés al contingut

UAlumni Stories

Toni Reig

Stories
  • Linkedin
  • Instagram
  • Twitter
  • Facebook

En Toni Reig es va titular a la UVic en Informàtica de Gestió al 1995, en l'EMBA al 2017 i en el Postgrau en Màrqueting Digital, Web i Començ electrònic al 2022.
En el moment de l'entrevista és director de màrqueting i comunicació de PROQUIMIA, S.A

Càpsula professional
Impacte de la transformació digital a les empreses industrials i la seva manera de vendre

"Actualment comprem per internet, fem teletreball, operem amb el nostre banc a través de la xarxa, treballem al núvol, juguem a videojocs en línia i fem la majoria de les nostres reserves a través d'un mòbil que portem a la butxaca.
Això ha estat a causa de l'evolució de la tecnologia i la facilitat d'accedir-hi, però també la pandèmia ha fet de catalitzadora ja que va aconseguir canviar els hàbits dels consumidors amb molt poc temps.
Però, com ha impactat això a les empreses industrials? Les empreses industrials són alienes a aquest canvi?" Toni Reig

Entrevista
Entrevista a Toni Reig

Toni Reig va estudiar informàtica a la UVIC, però havia fet ja moltes tasques de direcció i gestió al llarg de la vida, tant en l'àmbit professional com en l'associatiu. Així que buscava una formació que consolides i ordenes tots aquests aprenentatges rebuts de manera més espontània i ho va trobar amb l'EMBA, que va cursar el 2017. El compendi de coneixements que va adquirir durant aquesta època el van ajudar a consolidar i posar ordre a molts dels coneixements que ja havia adquirit anteriorment, per exemple, als escoltes i guies, que van ser una bona escola per ell.

Visita Antoni Reig
Visita
Visita Antoni Reig